19-åring launchar en McLaren 720S rakt in i en R8

En 19-årig kille utan körkort kraschade en vit McLaren 720S rakt in i en parkerad Audi R8, med stora materiella skador som resultat. Två mötande hojåkare hade turen att inte träffas av bilen. Bilen ägdes tydligen av förarens syster. Efter kraschen flydde han från scenen – och bilens rättmätiga ägare dök upp i en Lamborghini. Det låter som om det i alla fall finns pengar till reparationen, men brorsan lär ha hamnat på minus på fler sätt än ett… Så här såg R8:an ut efteråt.

Delad nyhet är dubbel glädje!