Sabbar polarens Camaro-maskin framför polisstationen sportbilen 10 år ago Valet av burnoutplats är ju lite märklig, och bakgrunden likaså. Den knackade visst lite redan innan – så de bestämde sig för att bränna lite däck. You can´t fix stupid!