Re: dANNe's 3d skapelser!
ÄFF ÄFF ÄSS!
You are not logged in. Please login or register.
Sportbilen.se forum → Fritt forum → dANNe's 3d skapelser!
ÄFF ÄFF ÄSS!
yay.. ![]()

ser bra ut ![]()
men finns en del grejer du måste fixa ^^ men de vet du väll redan ^^ ?
ser bra ut
men finns en del grejer du måste fixa ^^ men de vet du väll redan ^^ ?
hehe jo ![]()
men är så tråkigt, tar sånt sist xD
kommer bli feeet! fälgarna e snygga som faen!!
faaan va jag vill lära mig den skiten!;o
Civic Cab? ![]()
Gillar verkligen Civicen, kommer bli skitsnyggt!
Civic Cab?
Gillar verkligen Civicen, kommer bli skitsnyggt!
Tack!
Kommer bli tak på den vart eftersom ![]()
Det krävs mycket för att imponera på mig (som de flesta kanske märkt) men det här har potential att bli djävligt bra alltså..
ny sida snart? ![]()
nice ^^
tankar du max 2k10? tankar du torrent lr trailen?
nice ^^
tankar du max 2k10? tankar du torrent lr trailen?
tänkte dra hem 2k9, men fastnade för 2k10, laddade hem trialen men setupen vart korrupt >.<
så satte igång en torrent istället med den, men gick så jävla segt, får prova på med trialen sen ![]()
xion_drifter wrote:nice ^^
tankar du max 2k10? tankar du torrent lr trailen?tänkte dra hem 2k9, men fastnade för 2k10, laddade hem trialen men setupen vart korrupt >.<
så satte igång en torrent istället med den, men gick så jävla segt, får prova på med trialen sen
hehe okej, men du... använd 2k9 ist.. 2k10 har skit mkt buggar -.- och skit mkt bra funktioner men fan va de buggar och har sig -.- se är de ap segt också... tkr att ett program för nästan 40k ska vara bugg fritt... :S men tydligen inte... känns som att dom har stressat ihop de rent utsagt...
sen har jag den magiska nyckeln om du behöver sen ![]()
BUUUMP!
Har fått tillbaka lusten för att arbeta i 3ds max, behöver tips på någon bil att modellera! ![]()
gör klart dom du har ??

gör klart dom du har ??
Externa hdd'ns filsystem gick åt helvete när jag la över massor på den som backup ![]()
Så har inga gamla kvar över huvudtaget ![]()
ok.. de va synd..
hmm...
dra nån fet pickis.. ![]()

Bumpellibump, har åter fått rycket att göra något vettigt i 3ds max, denna gång en s14a (igen).
Har behållt de gamla blueprintsen ("ritningarna") från förra versionen, resten är helt nytt ![]()
Mycket stämmer inte form och storleksmässigt sett då blueprinten är fruktansvärt lågupplöst, dock den ända jag har lyckats hitta.
Men har hittat mycket bra referensfoton som jag använder mig av, är dock bara fronten som fått rejält med arbete nerlagt, resten kommer senare ![]()

Liten update för ikväll ![]()
grymt arbete men inte mkt accuracy i bp'sen ![]()
übersize (4098px x 3003)
http://www.toastmeister.se/s14.jpg

Liten update, är mycket småfix gjort, dock så återstår mycket arbete ![]()
Sportbilen.se forum → Fritt forum → dANNe's 3d skapelser!